
AKTIVNÍ ÚČAST
DŮLEŽITÁ DATA
15. 1. 2021 Otevření registrace a informace na webových stránkách
31. 3. 2021 Uzávěrka registrace pro aktivní účast - (přednáška)
15. 4. 2021 Oznámení autorů o přijetí přednášky
15. 4. 2021 Termín odeslání definitivní verze abstraktů
10. 5. 2021 Sleva za včasnou registraci a úhradu poplatku
10. 5. 2021 Program
10.-11. 6. 2021 14. KONGRES MINIINVAZIVNÍ CHIRURGIE OSTRAVA
REGISTRACE K AKTIVNÍ ÚČASTI A ZASLÁNÍ ABSTRAKTŮ
ON-LINE se přihlaste prostřednictvím formuláře ON-LINE REGISTRACE AKTIVNÍ ÚČASTI (viz v horní části stránky šipka vpravo REGISTRACE aktivní účasti on-line).
Přihlášku k aktivní účasti zašlete nejpozději do 31. 3. 2021.
Formulář je možno po zpětném přihlášení upravovat, vkládat abstrakt.
Potvrzení o registraci nebo provedení změny Vám bude vždy zasláno na Vámi zadaný e-mail spolu s Vámi zadanými údaji a včetně odkazu na vložený abstrakt. Věnujte prosím pozornost správnému a kompletnímu vyplnění formuláře a e-mailové adresy.
Registrace je možná i bez zaslání abstraktů - možno vložit později.
◄ Současně, prosím, proveďte Vaši registraci v Registračním formuláři (viz. menu REGISTRACE)
DŮLEŽITÉ INFORMACE K DODÁNÍ ABSTRAKTŮ
Abstrakty se zadávají výhradně v elektronické formě nejpozději do uzávěrky registrace pro aktivní účast dne 31. 3. 2021.
Abstrakty je možno následně editovat do sborníku přednášek, termín úpravy/uploadu abstraktů je nejpozději do 15. 4. 2021.
Vyrozumění o přijetí přednášky
Autoři budou o přijetí/nepřijetí abstraktu informováni nejpozději 15. 4. 2021 e-mailem. Prezentující autor se zavazuje zúčastnit se kongresu a prezentovat přednášku v sekci a čase, který bude určen vědeckým výborem kongresu.
POKYNY PRO PŘÍPRAVU A ZASLÁNÍ ABSTRAKTŮ
Termín dodání nejpozději do 15. 4. 2021
Abstrakty se zadávají výhradně v elektronické formě a musejí být podány v termínu.
O přijetí/nepřijetí příspěvku a jeho zařazení bude autor vyrozuměn e-mailem.
Abstrakty musejí obsahovat původní konkrétní výsledky dosažené autory. Vyhněte se obecným formulacím typu "bude diskutováno" nebo "budeme demonstrovat" a vždy čísly uvádějte počty referovaných pacientů, vyšetření a výsledky. Souhrnné referáty typu review, nebo state-of-the-art budou přijímány pouze po předchozí domluvě s organizačním výborem.
Abstrakty nebudou redigovány, prezentující autor odpovídá za obsahovou i formální stránku svého příspěvku.
POVINNÉ ÚDAJE ABSTRAKTU
- prezentující autor (příjmení, jméno)
- pracoviště
- email autora
- kategorie (lékaři/sestry)
- téma (uveďte jedno z témat programu kongresu)
- preferovaná forma (přednáška)
FORMÁT ABSTRAKTU
Název (max. 150 znaků vč. mezer, CELÉ VELKÝM PÍSMEM)
Autoři (včetně prezentujícího autora, v závorce číslo afiliace)
Ve formátu: J. Příjmení1, J. Příjmení2, J. Příjmení3
Pracoviště – Afilace (pro každého autora, jeden autor může mít i více afiliací)
Ve formátu: 1Instituce, Oddělení, Město, Stát, 2Instituce, Oddělení, Město, Stát,
Text abstraktu (maximum 4000 znaků vč. mezer)
Struktura abstraktu:
Úvod, metodika, výsledky, závěr, podpora projektu (vyplňte pouze v případě, že
chcete zmínit grantovou či firemní podporu výzkumu).
PŘEDNÁŠKY
Ke všem přednáškám v rámci programu bude k dispozici dataprojektor s počítačem vybaveným MS Office Windows. Prosíme omezit užívání vlastní techniky jen na nejnutnější případy. Přednášející mají možnost o přestávkách kontaktovat obsluhu promítací techniky a dohodnout se na formě a technických požadavcích pro svou prezentaci.
Počítačová specifikace
Instrukce pro PowerPoint
-
Prosíme, uložte Vaši prezentaci ve verzi “Prezentace aplikací PowerPoint“ (*.ppt) či (*.pptx), abychom Vám mohli garantovat úspěšné otevření Vaší prezentace na našich počítačích.
-
Doporučujeme uložení prezentace ve formátu PPT, PPTX před uložením ve formátu PPS
Fonty
-
Pouze fonty, které jsou součástí základní instalace MS-Windows (Czech version of Windows) budou dostupné. Použití jiných fontů může způsobit špatné zobrazení stylu Vaší prezentace.
-
Doporučené fonty: Arial, Times New Roman, Tahoma
-
Jestliže trváte na použití speciálních fontů, musíte tyto fonty uložit společně s prezentací.
Použijte následující postup
(Klikněte na “nástroje” pak “možnosti” pak “ukládání” a zaškrtněte políčko “Vložit písma True Type”, následně prezentaci uložte).
Obrázky / Videa
-
JPG formát je nejpoužívanější program pro „vkládaní“ obrázků do prezentace.
-
GIF, TIF nebo BMP formáty jsou též akceptovatelné.
-
Pro kvalitní zobrazení obrázků při prezentaci je dostačující rozlišení do 250 dpi. Větší rozlišení obrázků pouze zvětšuje velikost souboru a nezlepší rozlišení bodů na plátně. Prosíme, komprimujte uložené obrázky v prezentaci v doporučeném rozlišení.
-
Jestliže máte v prezentaci uložené video, prosíme, dostavte se s vyšším časovým předstihem do sálu, ve kterém proběhne Vaše přednáška, kde vyzkoušíme, zda je Váš formát videa kompatibilní s naším softwarem.
VIDEO SOUBORY: Windows Media Player (*.mpeg MPEG Movie, *.avi Video for Windows, *.wmv Windows Media Video File) - přineste si vlastní codec SAMOSPUSTITELNÉ SOUBORY: Macromedia Flash Player apod. (*.exe)
Přenos prezentací a uložení
Na čem přinést prezentaci na kongresu
-
Prosíme, přineste své soubory a na jednom z uvedených medií CD-ROM (CD-R/RW), DVD- ROM (DVD±R/RW) nebo USB flash disc
-
Uložte všechny soubory spojené s prezentací do jedné složky. (PowerPoint, film /video soubory, etc.).
-
Jestliže přednášíte více prezentací v průběhu kongresu, uložte si prezentace do odlišných složek a pojmenujte tak, aby nemohlo dojit k nedorozumění při ukládání do našeho systému.
-
Vždy si udělejte zálohu Vaší prezentace na druhé medium či přenosný disk.
Kam přehrát Vaší prezentaci na kongresu
-
Prosíme, přijďte do sálu, ve kterém proběhne Vaše prezentace, ráno před začátkem sekce (sály budou otevřeny minimálně 60 min před začátkem ranních sekcí), během kávové přestávky nebo v obědové pauze, avšak nejméně 1 ½ hodiny před začátkem Vaší sekce. Technici v sále Vaší prezentaci nahrají do systému tak, aby měli čas prezentaci vyzkoušet a zkontrolovat, zda se zobrazuje správně. Berte prosím na vědomí, že při nahrání přímo na sále o přestávce před Vaší sekcí, nebývá čas na kontrolu.
-
Během Vašeho vystoupení budete moci svoji prezentaci ovládat pomocí dálkového ovládání, které Vám o přestávce předvede přítomný technik.
-
Po skočení kongresu, budou všechny prezentace z našich počítačů odstraněny.
VŠECHNY ŘEČNÍKY ZDVOŘILE ŽÁDÁME O DODRŽOVÁNÍ ČASU PREZENTACE. K dispozici bude časomíra.